ACTIVITAT 14

He realitzat 2 cerques avançades a twitter que han estat les següents:

Captura de pantalla 2015-05-11 a la(s) 18.30.24 Captura de pantalla 2015-05-11 a la(s) 18.30.56

Els resultats obtinguts han estat els que desitjava, en un primer moment he comés un error i he posat que cerqués qualsevol de les paraules i m’han sortit twitters de coses que no eren les que jo volia, com per exemple un twitter que tenia una etiqueta que era: #2015. Després ho he canviat i m’ha sortit com jo volia.

També he creat una llista a Twitter amb perfils d’empreses de comunicació i persones ficades en el món de la comunicació que em poden resultar d’interés en una facultat com la que estic:

https://twitter.com/juditra1/lists/comunicaci

Després m’he creat un perfil a tweetdeck i he creat una llista amb hashtags i comtes d’interés sobre tendèndies:

Captura de pantalla 2015-05-11 a la(s) 18.56.59

Aquí tinc els tweets organitzats per tema i no em surten els uns barrejats amb els altres. És més util ja que em serveix per veure la informació més rapidament.

I per últim, he fet alguns tweets:

https://twitter.com/juditra1/status/597809013275893760

Aquest tweet es sobre el meu perfil About me

https://twitter.com/juditra1/status/597809369028366336

I aquest últim és un link a la web que vaig presentar a classe

Judit Rosa Abellaneda

Publicado por

ailovit

Somos cuatro alumnas de primer curso de la universidad de comunicacion y relaciones internacionales Blanquerna. Nuestro blog tratara sobre las ultimas tendencias de moda y toda la actualidad sobre este tema. Judit Rosa, Belen Alberich, Cristina Melero y Paola Garcia

Responder

